Ova fotografija Jupitera spada u najkvalitetnije fotografije te planete napravljene sa Zemlje. Snimljena je pomoću teleskopa Severni Gemini (Blizanac) koji se nalazi na Mauna Kei, ogromnom uspavanom vulkanu na Havajima. Sem Severnog, postoji i Južni Gemini smešten u Čileu, oba teleskopa su ista i (po potrebi) uparena te dopunjuju jedan drugog.

Znamo da atmosfera naše planete manje ili više ometa dobar pogled na nebeske objekte i zbog toga se zemaljski teleskopi instaliraju u suvim područjima sa što manje oblačnog vremena i visoko na planinama kako bi svetlost prolazila kroz što manji sloj atmosfere. Sem toga veliki teleskopi, poput Geminija imaju adaptivnu optiku koja prilagođava površinu ogledala trenutnim atmosferskim turbulencijama čime se dobija kvalitetnija slika.

Ova fotografija je nastala pravljenjem velikog broja snimaka sa kratkim ekspozicijama, nakon čega su zatim izabrani najoštriji, dok su ostali odbačeni. Rezultat vidite. Ova fotografija predstavlja jednu od najoštrijih snimaka Jupitera ikada napravljene sa planete.

Na njoj vidimo udare munja, oluja koje divljaju atmosferom planete. Vide se topli, duboki slojevi atmosfere koji svetlucaju kroz pukotine oblačnog prekrivača, čime se napravio efekat Džek-o'-Lantern.

Jupiter NG