Događaji

Staršip izveštaj: 29. maj 2020.

eksplozija

Eksplozija sa potpunim uništenjem! Danas u petak oko 20:50 po našem vremenu tokom sprovođenja petog statičko paljenja raketnog motora Reptor pojavila se pukotina u donjem delu strukture i što je dovelo eksplozije celokupnog metana i kiseonika koji su se nalazili u rezervoarima. SN4, koji je prošao sve prethodne statičke testove, je uništen. Prizor je bio spektakularan i može se videti u priloženom videu. Za sada nema zvaničnih komentara.

Soyuz MS-10 na granitnom postolju

soyuzMS10 spomenik 1

Zasigurno se (ne)sjećate oktobra prošle godine kada su ruski astronaut Alexey Ovcinjin i američki astronaut Nick Hague preživjeli u Soyuzu MS-10 nakon otkaza rakete nosača tijekom početne faze leta u svemir. Život astronauta bio je na tanašnoj niti, po prvi puta u posljednjih nekoliko desetljeća.

Nove plehane kante u orbiti. Dokle?

Prema izjavama čelnika ruskog Ministarstva odbrane, prošle nedelje je sa kosmodroma Pleseck poletela modifikovana raketa 'Sojuz' i ponela 'nešto' u orbitu. Odmah je to 'nešto' dobilo oznaku – 'Kosmos-2542'. Bilo je to šesto lansiranje ove varijante rakete od kako je uvedena u servis 2013.

Tramp, špijunski satelit 'Crystal' i iranska raketa 'Safir'