Mediji

20 godina Vikipedije

Wikipedia_Logo_120Pre deset godina smo u časopisu Astronomski magazin pisali kako je deset godina ranije, 15. januara 2001, pokrenuta Vikipedija. Drugim rečima ovog meseca omiljena enciklopedija svih naroda ovih dana je napunila 20 godina svog postojanja (i malo je mlađa od Astronomskog magazina).

Kometa ISON, kažu, ušla u Zemljinu atmosferu!

Kometa ISON, kažu neki cenjeni mediji, ušla u... e ovo je da ne poverujete. Ušla je, kažu, u Zemljinu atmosferu i sad pršti. Da li taj novinar što je napisao vest uopšte zna o čemu piše? Mislim, greške se dešavaju, pogotovo u dnevnim izveštajima, ali ovo je baš neozbiljno. Za antologiju.

Tajne nauke - TV B92

jelena160Nova emisija koja promoviše nauku i ljubav prema saznanjima! U Tajnama nauke naši naučnici komentarišu svetske vesti iz nauke. Predstavljamo stručnjake iz Srbije i aktuelne naučne projekte . U ovom serijalu upoznaćete ljude koji neprekidno tragaju za saznanjima i kojima znanja i istraživanja – nikada dosta!

Marinina zanimljiva fizika

Novi sajt na mreži

Marinina zanimljiva fizika

Višegodišnjim radom u školi, došla sam na ideju da napravim jedan koristan sajt za učenike. Kako je za 45 min nemoguće prikazati sve animacije, filmove i ostala edukativna sredstva, odlučila sam da napravim sajt na kojem će đaci moći sve to da vide, van školskog časa.

Instagram AM Fotografije AM (FLICKR) YT kanal AM