Sledeće slike nas vode od pogleda sa Zemlje na maglinu Carina Zumiranjem magline NGC 3324 stižemo do takozvanih "kosmičkih litica" koje je snimio Džejms Veb svemirski teleskop (JWST). Pri tome upoređujući detalje koje su snimili Hablom i JWST.

Sjajna astrofotografija koju je snimio Kiki Fairbairn koja prikazuje maglinu Carina sa Zemlje. Crveni kvadtat pokazuje šta ćemo videti na sledećoj slici. Slika u punoj rezoluciji

Fotografija magline Carina koji je snimio Harel Boren. Crveni kvadtat pokazuje šta ćemo videti na sledećoj slici. Slika u punoj rezoluciji

Fotografija magline Carina koji je snimila zemaljska opservatorija La Silla sa „kosmičkim liticama“ u crvenom pravougaoniku. Slika u punoj rezoluciji

Kosmičke litice. Poređenje fotografija zemaljske opservatorije La Silla, Hablove fotografije i JWST. Crveni pravougaonik je zumiran na sledećoj slici. Slika u punoj rezoluciji

Detalj kosmičke litice. Poređenje fotografija zemaljske opservatorije La Silla, Hablove fotografije i JWST. Slika u punoj rezoluciji

Uočavamo kako JSWT ima kristalan pogled, donoseći mnogo više zvezda i galaksija i kako prodire kroz kosmičku prašinu i gas i otkriva nam šta se nalazi iza.

Detaljno o JWST pogledu na maglinu Carina pisali smo OVDE