Kako sam već ranije snimio hrpu astrofotografija leta svemirskog teleskopa James Webb za potrebe dokumentiranja ovog događaja, odlučio sam ih iskoristiti za izradu video zapisa na kojemu bi se vidjelo kako JWST leti prividno među zvijezdama, prema svojem odredištu, Lagrangeovoj točki L2 udaljenoj oko 1,5 milijuna kilometara od Zemlje. Fotografije ste mogli vidjeti u ranije objavljenom članku, a sada imate priliku vidjeti i video u kojemu naš glavni junak James Webb space telescope – JWST leti prema svojem domu, u kojemu će nadam se desetljećima besprijekorno raditi i snimati, šaljući nam vrijedne podatke o onome što bude promatrao.

slika1

U videu se vidi put koji je JWST prešao u sat i pedeset minuta krećući se vrlo sporo, brzinom od svega 0.7772 km/s. Magnituda sjaja bila mu je slabašna, svega 14,5m. U vrijeme snimanja od nas je bio udaljen oko 750.000 kilometara.

JWST

Položaj JWST i područje u kojemu se nalazio na svojem putu.

Njegove dimenzije su 20.197 m × 14.162 m. Koliko mu je sjaj bio slab i koliko ga je teško bilo uočiti na snimcima možete vidjeti na jednoj od snimljenih astrofotografija u punoj veličini. Da bih vam olakšao pronalaženje, zaokružio sam ga i označio. 😊