James Webb Space Telescope 11 NEW Images!

jwstSlike1

jwstSlike2

jwstSlike3

Miki
+2 #3 Miki 17-06-2022 09:12
Ma da, YT je pun lažnih "...images from JWST..."
Ne znam ko i zašto to pravi, u ovim količinama? Samo da nakupi preglede?!?
Bojim se da je čovečanstvo sve pogubljenije što je više infomracija oko nas, i što ih se više fabrikujemo.
:(
Ljubomir
+1 #2 Ljubomir 17-06-2022 04:41
-
- Sve bi bilo redu samo da u naslovu pise "Hubble Space Telescope". Instrumenti WFC3 i ACS pomenuti u klipu su delovi Habla.
-
- Moguce je da autor klipa namerno pise pogresan naslov da privuce paznju. Na njegovom kanalu vec postoji 20-ak klipova gde u naslovu pise "Dzejms Veb" koji jos nije proradio. Autor klipova postavlja te Hablove slike kao BUDUCE potencijalne ciljeve Dzejms Veba, a kad proradi teleskop Veb ovi klipovi ce vec biti toliko uvuceni u algoritme Jutjuba da ce biti na vrhu liste pretrazivanja. Dobar potez unapred za povecanje gledanosti, ali to ce zbunjivati ljude kad stvarno krenu slike sa Veba.
+7 #1 dragant 16-06-2022 11:44
Ovo nisu slike sa JWST. Ovo su razne slike iz optičkog dela spektra. JWST šara na sve strane i snima sve i svašta. Slika Jupiter snimljna 2.marta.2022!? A na Nasinom sajtu stoji NASA’s James Webb Space Telescope will release its first full-color images and spectroscopic data on July 12, 2022. (da će prve kolor slike i spktrografski podaci biti prikazani 12.jula 2022).