Bivši Nasin direktor za naučna istraživanja, Michael J. Wargo (1951-2013), posthumno je nagrađen jednim kraterom na Mesecu, koji je nazvan po njemu.

km1Jedan od najzanimljivijih kratera na Mesecu.

Krater Wargo je sveži udarni krater prečnika 13,8 kilometara smešten na severozapadnu ivicu kratera Joule T, na daljoj strani Meseca. Wargo je radio u Nasi od 1991. pa do iznenadne smrti 2013. godine.

IAU je međunarodno astronomsko udruženje zaduženo, između ostalog, za imenovanje nebeskih tela i davanje naziva kraterima na Mesecu po preminulim astronautima i kosmonautima, kao i naučnicima i polarnim istraživačima koji su ostvarili izuzetna ili fundamentalna dostignuća u svojim oblastima.

Wargo je tokom svoje 20-godišnje karijere u Nasi imao brojna izuzetna dostignuća u istraživačkoj nauci. U javnosti je bio poznat kao ambasador nauke, a studenti su ga zapamtili po retkoj sposobnosti da i najkomplikovanije teme objasni prostim rečima. Bio je pasionirani naučnik-istraživač koji je bio koncentrisan na duboki kosmos, i sa planetnim istraživačima širom sveta radio na razvoju i implementaciji robotskih misija. Kao direktor naučnika, Wargo je nadgledao konstruisanje 'Lunar Reconnaissance Orbitera' (LRO) i 'Lunar CRater Observation and Sensing Satellite' ('LCROSS), koji su zajedno lansirani 2009. Kasnije je učestvovao u slanju CubeSatova u Mesečevu orbitu ('Lunar Flashlight', 'LunaH-MAP' i 'Lunar IceCube') koji su tražili vodu na Mesecu.

Jedna od počasti Wargou je i to što je njegov glas bio emitovan sa mesečeve orbite, što je bio prvi put od misija 'Apollo' 1972. godine. Dva meseca posle smrti, 'Lunar Atmosphere Explorer' ('LADEE') je poslao sa orbite snimljen Wargoov glas, zapravo moto LRO misije.

km2Proračuni pokazuju da je krater nastao udarom asteroida prečnika preko 100 metara, koji je leteo brzinom od 18.000 do 43.000 km/h, i napravio krater dubine 915 metara