Hoće vanzemaljac da vam pošalje paket pa vas pita za adresu. Ništa lakše, evo:

Zemlja se nalazi u svemiru. Možda ima više, čak neodređen broj svemira, to ne znamo, ali nazovimo svemir u kome se nalazimo: Naš svemir (ko ima bolji predlog neka kaže).

U tom, Našem svemiru galaksije se okupljaju u jata. Najveća jata zovemo superjatima. Naše superjato zove se Superjato Virgo (tj. Devica).

Superjato je skup velikog broja manjih grupa galaksija. Našu grupu zovemo Lokalno jato – neki kažu Lokalna grupa. Niko ne zna pouzdano koliko u tom jatu, odn. grupi ima galaksija, ali preko 80 ih je sigurno.

U Lokalnom jatu mi smo u drugoj galaksiji po veličini. Najveća galaksija zove se Velika galaksija u Andromedi (Andromeda je ovde jedno od sazvežđa), a naša galaksija je Milky Way, tj. Mlečni put.

Mlečni put je ogromna spiralna galaksija (koja čak možda i nije manja od pomenute Andromedine galaksije, ali prepustićemo to astronomima da konačno utvrde).

MW

Mi smo, dakle, u Mlečnom putu, ali gde? Pa u jednoj od spirala koju zovemo Orionov krak. E u Orionovom kraku naša adresa nas vodi u Sunčev sistem. U okviru Sunčevog sistema mi smo na planeti Zemlji, na kontinentu Evropa, u državi Malta, u gradu Birkirkara, u ulici Xorrox. Ne znam broj, ali to vam je blizu stadiona.

Birkirkara

Dakle: Naš svemir, superjato Virgo, Lokalno jato, Mlečni put, Orionov krak, Sunčev sistem, Zemlja, Evropa, Malta, Birkirkara, Xorrox BB.

I sad poštar ne može da pogreši. Naravno, ako živite na Malti.