Komentari

Dobar tekst

Suma inteligencije na planeti je konstantna. Populacija raste. Zastrasujuce je koliki broj studenata na tehnickim fakultetima ne ume da razmislja i stvari radi sablonski i buba napamet. Izvor svega toga je ocajno osnovno i srednje obrazovanje.
Write comment (0 Comments)

AstrolAgija

Problem je što uporno astrolozi pokušavaju da astrologiju povežu sa astronomijom. Međutim, obrnut slučaj ne postoji. Kada me neko sa fakultetskom diplomom pita koji si znak u horoskopu, znam koliko zna o nauci. Strašno je da neko provede više godina učeći da bi na kraju postavljao takva pitanja. Što se tiče zaljubljivanja, biohemija može to objasniti. A skoro sam gledao neke kreacioniste i uopšte nije bilo smešno. Bilo je žalosno. Trebalo bi uvesti posebne kaznene mere za takve, jer ono mogu čuti i deca kojoj će kasnije biti mnogo teže da shvate prave naučne zakone i sve će im se svoditi na horoskope i sujeverja. Neki jednostavno ne mogu da svate da je astrologija ostala mnogo vekova iza nas i voleo bi da mi kazu oni sto govore da je to nauka: U kojim se to laboratorijama vrše ti astrološki naučni eksperimenti, šta se tamo dokazuje, šta je astrologija donela naučnom svetu (osim lagarija), koji astrolog je dobio nobelovu nagradu iz astrologije i slično? Prave nauke imaju odgovore na ovo.
Write comment (0 Comments)

i težina je bitna

Nije baš da težina lokomotive nije bitna.Svaka pruga ima svoju granicu opterećenja po osovini.Izgradnja pruga sa velikim osovinskim pritiskomje znatno skuplja.Skuple su ne samo šine nego i pragovi, pa onda donji stroj koji se sastoji iz više slojeva, pa i ta pruga je teža za održavanje i skuplja.Recimo jedan gkilogram čine za brzine do 160 i osovinskim pritiskom je bio pre par godina jedan evro.Jedan metar je težak 79 kilograma, pa vidi koliko košta kilometar pruge samo u šinamaa gde je ostalo.Sada su baterije tehnološki mnogo naprednije i odnos snage i težine povoljan pa je noguće ih ugadirti u tolikom broju na lokomktivu.Ne zaboravi da ta lokomotiva treba da vuče sebe samu plus teret.Inače sve američke dizel lokomotive imaju ugrađenu i elektro-dinamičku kočnicu koja na velikim i dugačkim padovima održava brzinu tako što se njeni elektromotori, koji se nalaze na svakoj osovini po jedan i oni su ti koji pokreću lokomotivu, vezuju tako da rade kao generatori jednosmerne struje.Do sada se ta energija trošila na posebnim otpornicima , gde se pretvarala u toplotnu.Kod električnih lokomotiva takođe mamo tu kočnicu i ona kod nas tu struju tršši na otpornicima a u svetu proizvedenu energiju vraća u mrežu.Kod ove lokomotive o kojoj je reč ta energija se koristi za punjenje baterija.
Write comment (0 Comments)

Hibrid

Moglo je i vise horor elemenata, recimo razviti krajnju ideju o tim stvorenjima koja cekaju na njihovoj stanici.Ima cudnu atmosferu to mi se svidja
Write comment (0 Comments)

Komentari

  • kizza said More
    Vole bih da mi neko objasni sta ovaj... 6 sati ranije
  • Miroslav said More
    U svakom slučaju biće gore pre kineza... 3 dana ranije
  • Драган Танаскоски said More
    Ako bude 2028. god. to će biti fantastično. 4 dana ranije
  • Aleksandar Zorkić said More
    Što da ne. Ako postoje i to takvi kakvi... 4 dana ranije
  • Željko Perić said More
    Zdravo :D
    imam jedno pitanje na ovu... 6 dana ranije

Foto...