TV Astronomija

Patuljaste planete

PlanetePatuljci 3

Dwarf planets in the Kuiper Belt

U Sunčevom sistemu, pored osam klasičnih planeta, postoji i populacija patuljastih planeta, koje se najvećim delom nalaze u Kajperovom pojasu, a čiji broj varira od 5 do čak 120 objekata, u zavisnosti od različitih kriterijuma klasifikacije. U ovom videu otkrićemo šta znamo o patuljastim planetama u Kajperovom pojasu i videćemo sve zanimljivosti i misterije koje poseduju ovi neobični objekti.

Evolucija televizije 1920-2020

EvolucijaTV 1

Vrlo zanimljivo iz tehnologije

Evolution of Television 1920-2020

1920-ih   Dvadesete su nam dale mehaničku televiziju. Prvi model je imao mali displej sa desne strane i ogroman ormarić. Ovi prvi televizori su bili veoma jednostavni, u poređenju sa našom današnjom tehnologijom.

Star Trek - kako su izgledali glumci ove serija 1987. i danas

STchanged 3

STAR TREK: The Next Generation 1987 Cast Then and Now 2022 How They Changed

Zvezdane staze: Sledeća generacija (The Next Generation / TNG) je američka naučnofantastična televizijska serija koju je kreirao Džin Rodenberi. Prvobitno je emitovan od 28. septembra 1987. do 23. maja 1994. obuhvatajući 178 epizoda u sedam sezona.

Šta je Nasina misija InSight otkrila o unutrašnjosti Marsa?

InSightGM 1

What has NASA's mission InSight discover about the interior of Mars?

InSight je Nasin lender koji istražuje planetu Mars od 2018. godine i prva je misija posvećena isključivo analizi njenog unutrašnjeg sastava, kako bi se bolje razumelo poreklo i evolucija terestričkih planeta. U ovom videu ćemo otkriti šta je InSight otkrio o Marsu i videćemo sa kojim problemima su se inženjeri suočili tokom ove izvanredne misije.