Prateći Supernovu u galaksiji M82 tokom perioda od 40 noći urađeno je 13 procjena sjaja (dijagram). Najveći sjaj od 10,2 magnitude Supernova je dosegnula u noći 31. januar na 1. februar 2014. što je za oko jednu magnitudu manje od sjaja kojeg sam očekivao. M82 je aktivna galaksija sa velikim brojem maglina i gasovitih oblaka što se može vidjeti na snimcima koji se mogu naći na internetu, pa je manji sjaj posljedica prekrivanja i zatamnjenja Supernove ovim maglinama.

SN2014j---dijagram

Optički spektri dobijeni velikim teleskopima pokazali su da se radi o Supernovi tipa Ia. Supernove tipa Ia javljaju se u dvojnim sistemima u kojima dvije zvijezde kruže jedna oko druge i od kojih je jedna od zvijezda bijeli patuljak dok druga zvijezda može biti gigant (uglavnom) ili još manji bijeli patuljak. Bijeli patuljak je ostatak zvijezde koja je završila svoj normalni ‘’životni’’ ciklusa i unutar koje je prestala nuklearna fuzija. Međutim, ako se temperatura podigne dovoljno visoko, bijeli patuljci uobičajenog ugljenik - kiseonik tipa su sposobni za dalju fuzionu reakciju koja oslobađa veliku količinu energije. Ugljenik - kiseonik bijeli patuljci sporije rotiraju i imaju ograničenu masu, ispod 1,38 sunčeve mase. Kako bijeli patuljak vremenom akumulira materiju sa svog pratioca, povećavajući masu, njegovo jezgro će dosegnuti temperaturu fuzije ugljenika. U roku od nekoliko sekundi od pokretanja nuklearne fuzije, znatan dio materije bijelog patuljka prolazi kroz lančanu reakciju oslobađajući dovoljno energije da zvijezda eksplodira kao Supernova.

Udaljena oko 11,5 miliona svjetlosnih godina, SN 2014j je jedna od najbližih Supernova posljednjih decenija, odnosno najbliža Supernova tipa Ia od 1972. godine i najbliža Supernova uopšte od 2004. godine.

Supernova 2014J:

SN 2014J iz Slovenije