Intervju

Razgovor sa profesorom Gajićem (II deo)

Nastavak razgovora sa prof. Gajićem: kome pripada astrobiologija, fizici ili biologiji, zašto su popularne teorije zavere, naslućuje li se kraj ljudske civilizacije...

Dragan Gajić

redovan profesor na Departmanu za fiziku Prirodno matematičkog fakulteta u Nišu, astrofizičar, astrobiolog, predsednik AD "Alfa"...

gajic 281

 

Razgovor sa profesorom Gajićem (I deo)

 

Zašto se opredelio za fiziku, a ne recimo za glumu ili medicinu, zašto za astrofiziku, šta mu se dopada na Letenki, kako to da se astrobiologijom bave više fizičari nego biolozi, kuda ide naša civilizacija i naslućuje li se njen kraj, otkud tolike teorije zavara – o svemu tome govori profesor doktor Dragan Gajić sa niškog PMF.

Dragan Gajić

redovan profesor na Departmanu za fiziku Prirodno matematičkog fakulteta u Nišu, astrofizičar, astrobiolog, predsednik AD "Alfa"...

gajic 281

 

Razgovor sa Danijelom Reponjom

thumb 1302636033 1Ne znam ni približno tačno kako je došlo do toga da se upoznam sa Danijelom Reponjom, ali imam osećaj da ga znam odavno, zapravo od udvek. I oduvek, kako mi se čini, razmenjujemo članke. U AM Danijelovih ima dvestotinak. Pre 13 godina (uh, kad već prođoše tolike godine) napravili smo intervju s njim. Bilo je to povodom druge godišnjice portala Zvjezdarnica. Tu je Danijel pričao o tome kako je došlo do pokretanja sajta, o planovima, o astronomiji… Evo tog intervjua. Kad pomislim šta se sve u astronomiji, astronautici i uopšte u nauci od tada desilo zavrti mi se u glavi. Zbilja, 15 godina nije kratko vreme.

A u sat tačno na 15. rođendan Zvjezdarnice ona je ugašena. Prestala je da izlazi odlukom samog Danijela. O tome, ali i o budućim planovima pričamo sa ovim dragim prijateljem.

 

Božić: Kako je neformalno obrazovanje postalo važno tokom epidemije

NikolaBožić belapozadina 2019 cropU intervjuu za lokalno izdanje Nacionalne  geografije programski direktor Istražvačke stanice Petnica Nikola Božić govori o značaju neformalnog obrazovanja, i tome kako je u peridou pandemije ono postalo važan segment obrazovnog procesa.