Najranije 2025. u orbitu kreće nova svemirska postaja

mlm nauka krunicev centre

Imajući u vidu sve češća razmišljanja partnera kamo i kako sa nastavkom korištenja Međunarodne svemirske postaje te njezinu starost i sve češće probleme koji se na njoj javljaju u Rusiji se konačno prelomilo. Nakon 2025. kreće se sa novom svemirskom postajom. Najavio je to kozmonaut Sergey Ryazanski u Puli na Tjednu kozmonautike a ista se informacija pojavila i u svjetskim medijima koji citiraju direktora ROSCOSMOSa, Dmitrya Rogozina, koji kaže kako su radovi na novoj postaji započeli, preciznije na novom prvom modulu, jezgri buduće ruske svemirske postaje u Zemljinoj orbiti.

Premijer Yury Borisov također je najavio izlazak Rusije iz projekta ISS zbog starosti tehnike i tehničke (sigirnosne) neizvjesnosti koje se s time povezuju. Donjeli smo odluku da sa našim međunarodnim partnerima razgovaramo o uvjetima napuštanja ISSa i suradnji nakon 2024. godine. Rusija (ex SSSR) ima nemjerljivo iskustvo kako u izradi i korištenju tako i u deorbitiranju velikih objekata u i iz orbite. Nakon programa Salyut i MIR preko ISSa do nove ljudske nastambe koja će zasigurno posložiti i kao međupostaja za letove dalje od Zemlje u ne tako dalekoj budućnosti.

r3

Jovan
0 #1 Jovan 22-04-2021 17:31
Ovo isto znaci poskupljenje Americkog space programa, od preko 50%. Nema vise piggyback na ruski space program. Kazu SpaceX je $55M per seat - a kolko je NASA dala za razvoj Dargona? I sta ne kazu da search & rescue se placa posebno, itd.