Astronautika: misije

kornienko kelly
Astronauti Mikhail Korničenko i Scott Kelly prvi koji će na ISS provesti godinu dana
Prema rezultatima nedavno provedenog istraživanja o utjecaju dugotrajnih svemirskih letova na zdravlje astronauta objavljeno u časopisu PLOS ONE čini se kako će svemirski putnici imati veliki rizik od prijevremenog oboljevanja raznih bolesti.

Alzheimerova bolest, po prvi je puta „isplivala“ kao povećani zdravstveni rizik, prouzročena dugotrajnom izlaganju znatno povišenim dozama radijacije samo je dio problematike (razne vrste tumora, kardiovaskularne bolesti) koja čeka astronaute u dubokom svemiru i to ne samo od strane Sunca već i od zračenja koja dolaze iz drugih dijelova naše galaktike.Dr. Kerry O'Banion, profesor na University of Rochester Medical Center kaže kako s time valja ozbiljno računati pri procjeni zdravstvenih misija po astronaute.

Medicinska istraživanja stalno se provode u sklopu dugotrajnih misija astronauta na ISSu ne bi li se na najbolji način odgovorilo izazovima svemirskih putovanja. Zaštite astronauta u svemirskim brodovima osiguravaju astronaute od negativnog utjecaja svemira na njihovo zdravlje, ipak potpune zaštite nema. Zdravstveni rizik u opisu je posla ljudi u bestežinskom stanju. Imajte to u vidu kada se naredni put zadivite fotografijama astronauta u svemiru.

• Gaga said More