Astronautika: misije

NigeriaSatX
Sklapanje NigeriaSat-X letjelice u laboratoriju

Tijekom decembra Rusija će u svemir lansirati dva Nigerijska satelita, izjavio je za medije Ruski ministar vanjskih poslova Sergei Lavrov nakon sastanka s Nigerijskim kolegom Odeinom Ajumogobia u glavnom gradu Nigerije - Abuja.

nigeriasat_2
Nigerijski satelit u svemiru

Oba satelita (NigeriaSat-2 i NigeriaSat-X) biti će lansirani jednom Rusko-Ukrajinskom raketom tipa Dnepr.

NigeriaSat-2 ima primarnu zadaću mapiranja teritorije ove mnoguljudne afričke zemlje, dok se zadaća NigeriaSat-X svodi na monitoring pri opažanju i istraživanju okoliša te potreba u slučaju elementarnih nepogoda.

NigeriaSat-2 je mase nešto manje od 300kg, dok je NigeriaSat-X mase 98kg. Oba su opremljena s nekoliko znanstvenih instrumenata potrebnih za izvršenje planiranih zadataka.

Nigerija je treća po redu Afrička zemlja koja je ušla u tkz. svemirski klub lansiranjem NigeriaSat-1 tijekom 2003. godine. Tamošnja svemirska agencija NASRDA (National Space Research and Development Agency) ima godišnji proračun od nekoliko desetaka milijuna USD i predstavlja jasnu poruku važnosti svemirskih istraživanja čak i za siromašne zemlje.

Sreten
0 #2 Sreten 22-11-2010 20:17
Kako je biti lepo NIGERIJANAC *ili tako nesto* kada znas da ti je domovina poslala cak tri satelita u svemir, a moja zemlja salje L_O_P_V_ (mislim na politicare a necu da psujem na ovakovome mestu) u svet sa istim troskovima koliko i kosta lanisiranje u svemir ili place necije tuce i ko zna sta jos sa novcem koji su poreski obveznici dali.
Луди научник
0 #1 Луди научник 22-11-2010 19:35
Нигерија има већ три лансирана сателита.
NigeriaSat-2 је други који је постављен у орбиту, и то од стране Кине.