MomciloNedelja, 9-11h, pre podne na talasima Radio Pančeva.

Ovo izdanje naše Radio emisije za popularizaciju nauke će trajati 2 sata.

Prvi će nam ornitolog Dimitrije Radišić iz Društva za zaštitu i Proučavanje ptica Vojvodine  najaviti skupštinu ovog društva koja će se održati za 9-og. aprila u Novom Sadu.

Zoran Tomić, potpredsednik AD Eureka iz Kruševca je student ekonomije i veliki zaljublenik u astronomiju. Teorija igara komunizma i kapitalizma je tema  o kojoj vodimo razgovor sa Zoranom. Zoran će pokušati da nam objasni kako matematičari opisuju ova dva društvena sistema i njihovu ekonomiju pomoću teorije igara.

Iz Tuzle nam se javlja Adrović Ervin,interesuje nas popularizacija astronomije u osnovnim i srednjim školama u Bosni i Hercegovini.

Aleksandar Zorkić nam u drugom satu radio emisije  prenosi utiske iz Daruvara i predstavlja novi broj Astronomskog Magazina. Saša je predsednik AD Lira (Novi Sad)  i urednik je jedinog časopisa za popularizaciju astronomije.

Postoji mogučnost da nam se u toku emisije uključi u radio program neko od učesnika najvažnijeg događaja u regionu o kojem je pisao Astronomski Magazin: http://networkedblogs.com/g3zA9

Iz Amerike nam se javlja Jasmina Blečić. Razgovaraćemo o atmosferama ekstrasolarnih planeta, metodom kojom  tim u kojem radi Jasmina analizira atmosfere, kako konstatuje da li ima indikatora za zivot. i uopste o uslovima koji su potrebni da bi neka esktrasolarna planeta bila u naseljivoj zoni, i da ima potencijal na nastanak zivota.

Radio Pančevo se jednostavno sluša u svim delovima sveta:http://rtvpancevo.rs/Radio/onLine-radio/uzivo-radio-panevo.html

Iz grada na Tamišu: Suzana Anna Holevas i Momčilo Mrčković.

Jasmina1
Jasmina Blečić (klikinite na fotografiju)

Radio Pančevo se jednostavno sluša u svim delovima sveta

Iz grada na Tamišu Momčilo Mrčković.

Author: Momčilo Mrčković