(Norishige Kanai, ime)

KanaiOd osam aktivnih japanskih astronauta, poručnik Norišige Kanai je poslednji koji prvi put leti u kosmos. On je, inače dvanaesti astronaut Zemlje izlazećeg sunca.

Rodio se decembra 1976. u prefekturi Tiba (Chiba). U martu 2002. završio je Medicinski institut ministarstva odbrane. Doktor je medicine.

Svoju lekarsku karijeru, Kanai je imao u vojnim bolnicama. Pored toga, proveo je izvesno vreme kao predavač medicine jedne vojno-pomorske akademije. Ima i kvalifikaciju specijaliste podvodne medicine.

Kanai je postao član 5. grupe japanskih astronauta kosmičke agencije JAXA septembra 2009. Trenirao je skupa sa astronautima 20. grupe NASA-e, u kojoj se nalazio i Skot Tingl. Godine 2015. učestvovao je u dvonedeljnoj ekspediciji NEEMO20 u podvodnoj laboratoriji "Akvairus" koja se nalazila šest kilometra od obala Floride, na dubini od 19 metara. Sa njim su u posadi bili i po jedan astronaut NASA-e i ESA-e.

U avgustu 2016. JAXA je objavila da je Kanai naznačen za člana 54/55. osnovne ekspedicije MKS.

KOLEKCIJA FOTOGRAFIJA EKSPEDICIJE 55