Zanimljivo kako se niko ovoga nije setio. Lokomotiva je pogodna za ovakav vid pogona jer joj težina nije ograničavajući faktor, spada u "profesionalna" prevozna sredstva što znači da željeznica može da trpi amortizaciju akumulatora i da planira infrastukturu prema potrebi, može da planira rute da se optimizuje potrošnja akumulatora... Da ne pričamo koja je cena elektrifikacije mreže i održavanja te elektrifikacije.
Author: Gost

Komentari

  • Trovach said More
    Zasto se Sedna skoro nikad ne navodi kao... 1 dan ranije
  • Stexa said More
    Драган Танаскоски wrote:
    @Ego Kažeš da u različitim...
    4 dana ranije
  • Branko said More
    Imam sferno ogledalo prečnika 140 mm sa... 5 dana ranije
  • Siniša said More
    A šta, ako pogrešno gledamo na stvari.... 5 dana ranije
  • Драган Танаскоски said More
    @Ego Kažeš da u različitim... Pre 1 nedelje

Foto...