Zanimljivo kako se niko ovoga nije setio. Lokomotiva je pogodna za ovakav vid pogona jer joj težina nije ograničavajući faktor, spada u "profesionalna" prevozna sredstva što znači da željeznica može da trpi amortizaciju akumulatora i da planira infrastukturu prema potrebi, može da planira rute da se optimizuje potrošnja akumulatora... Da ne pričamo koja je cena elektrifikacije mreže i održavanja te elektrifikacije.
Author: Gost

Komentari

  • Miki said More
    @Duca
    Alan Turing je zamislio test gde... 10 sati ranije
  • Duca said More
    Mi ne znamo odakle živoj ćeliji taj... 11 sati ranije
  • Rapaic Rajko said More
    Procitao.
    Prilicno malodusan clanak... 1 dan ranije
  • Duca said More
    Pročitaj šta je rekao Nil Tajson pre... 3 dana ranije
  • Rapaic Rajko said More
    Buducnost ce pokazati da li su brzoplete... 3 dana ranije

Foto...