TV Astronomija

Besplatna energija koja nam je na dlanu

Energija 3

FREE ENERGY, Besplatna energija koja nam je na dlanu

Priče iz Mravikove garaže: Youtube kanal  Mravic's Garage

Kako do besplatne struje? Od cega je struja najjeftinija a ekoloski 100% cista? Kako sacuvati proizvedenu energiju? Sigurno ste u jednom trenutku pozeleli da ne placate vise struju jer vam je dosta racuna.

Brže od svjetlosti - San o međuzvjezdanim putovanjima

Putovanje 3

Brže od svjetlosti - San o međuzvjezdanim putovanjima

Upustiti se u nepoznato, vidjeti preko horizonta, naći nove zvijezde, nove svjetove... Taj je san star koliko i čovječanstvo. Danas znanstvenici vjeruju da je naša galaktika ispunjena sunčevim sustavima, uključujući i do devet milijardi zvijezda sličnih našemu Suncu i planeta sličnih Zemlji.

Kako je izgledalo sletanje misije Apolo 15 na Mesec - epizoda 2

A15 1

Kako je izgledalo sletanje NASA-ine misije Apollo 15 na Mesec? Epizoda 2

U prethodnoj epizodi videli smo kako je izgledalo sletanje na Mesec kao i kako je protekao let misije Apollo 15. Tokom ove misije, astronauti su u 3 navrata istraživali površinu putem lunarnog rovera i ukupno su proveli preko 18 sati u istraživanju. Šta su sve otkrili na Mesecu i kako je protekla ova izuzetna misija?

Kako je izgledalo sletanje misije Apolo 15 na Mesec - epizoda 1

Apollo15 1

What did NASA's Apollo 15 landing on the Moon look like? Episode 1

Apollo 15 je bila 4. Nasina misija spuštanja na Mesec. Bilo je to 1971. godina. U toj misiji privi put je korišten lunarni rover vozilo koje je omogućio astronautima da prelaze veće razdaljine na Mesecu i tako prouče veću površinu našeg prirodnog satelita.

Naravno, ni ova misije nije prošla bez problema….