Gardner-dDevetnaestog februara 2014. u 65. godini u Koloradu Springsu preminuo je američki astronaut Dejl Gardner (Dale Allan Gardner).

Odabran u prvoj grupi šatl-astronauta januara 1978. Gardner je obavio dva kosmička leta u svojstvu specijaliste misije. Prvo je 1983. učestvovao u misiji STS-8 šatla Challenger, a sledeće godine za vreme misije STS-51A obavio je dve kosmičke šetnje izvan šatla Discovery koje su ukupno trajale oko 13 časova. Napustio je NASA-u 1986. i vratio se natrag u Pentagon. Tamo je godinama rukovodio programom praćenje orbitalnih objekata koji su potencijalno opasni za bezbednost SAD. Izvesno vreme je proveo u kompaniji TRW gde je rukovodio razvojem novih odbrambnenih kosmičkih tehnologija.

Do penzionisanja 2013. radio je kao jedan od menadžera Nacionalne laboratorije za obnovljive izvore električne energije.