ann12

U četvrtak, 27. decembra u planetarijumu na Petrovaradisnokoj tvrđavi, Astronomska društva "Novi Sad" i  "Lira" priredila su prijem "Astronomska Novogodišnja noć" za svoje saradnike i prijatelje. Na prijemu je prisustvovalo pedesetak gostiju iz Novog Sada i drugih gradova i oba društva se ovim putem svim gostima zahvaljuju na poseti. Posebno treba istaći posetu Milana Miloševića, člana AD "Alfa" koji je doputovao iz Niša na samo jedan sat, nakon čega je morao da se vrati u Niš. Nikola Božić, jedan od rukovodilaca u Istraživačkoj stanici "Petnica" doputovao je iz Valjeva (srećom on nije žurio toliko koliko Milan). A došli su i Srđan Penjivrag predsednik AD "Milutin Milanković" iz Zrenjanina, Janko Mravik, predsednik AD "Univerzum" iz Bačke Palanke, zatim Jaroslav Grnja iz Petrovca itd. Skupu su svojim prisustvom dali na značaju i prof. dr Radomir Kobilarov, direktor Departmana za fiziku PMF u Novom Sadu, te prof. dr Ištvan Bikit sa istog Departmana. Prisutna je bila i prof. dr Tijana Prodanović, koja je iskorisitila priliku da se zahvali na saradnjih članovima AD "Novi Sad". Na skupu su preneseni i pozdravi direktorke Centra za promociju nauke Aleksandre Drecun.

Kliknite na fotografije uoci Kobilarov-Bikit
   Uoči početka Prof. Kobilarov i prof. Bikit
Milosevic Penjivrag priznanja
Milošević o Alfi Penjivrag o astronautici Prof. Mrđa, levo, čita obrazloženje priznanja koja je zatim uručio J. Grnji (u sredini) i J. Mraviku.
Bozic koktel
Nikola Božić (u sredini desno) Nakon oficijelnog dela priređen je koktel

U kratkoj prezentaciji gosti su bili upoznati sa rezltatima rada dva novosadska društva u ovoj godini, a već pomenuti Milan Milošević je ukratko prisutne upoznao sa ovogodišnjim radom svog AD "Alfe". Srđan Penjivrag je predstavio dostignuća astronautike u ovoj godini, a zatim je u svečanoj atmosferi, predsednik Saveza astronomskih društava i astronomskih sekcija Vojvodine, prof. Dušan Mrđa Janku Mraviku i Jaroslavu Grnji uručio posebna priznanja Saveza za njihov doprinos razvoju astronomije detektovanjem 45 vanoslarnih planeta i otkriće jedne promenljive zvezde.

Na kraju je, prof. Mrđa, ovog puta u svojstvu predsednika ADNOS-a u ime organizatora poželeo svim gostima srećnu i uspešnu Novu godinu.

Evo albuma fotografija sa ovog skupa. Autor fotografija je Stevan Marinković:

album-75