TCLogoU sredu, 7. oktobra 2009. godine, otvoren je „Teleskop centar", prva prodavnica teleskopa u Beogradu.

Nakon četiri stotine godinadubro od kako je slavni Galileo Galilej izumeo prvi teleskop i njime načinio nemerljivo velika otkrića u astronomiji, čime je izvršio ogroman uticaj na astronomiju, fiziku, ostale nauke, ali i na naš svakodnevni život, ljubitelji astronomije najzad su dobili prodavnicu teleskopa u Beogradu. Prodavnica „Teleskop centar" već nekoliko godina postoji u Subotici. Vlasnici, Lajoš Kiš i Žolt Fekete, procenili su da bi bila dobra ideja da se i u glavnom gradu Srbije otvori prodavnica ovog preduzeća.

Sama radnja nalazi se u Durmitorskoj ulici br. 3, u blizini Mostarske petlje. Lokacija, dakle, jeste centar grada, u maloj, ali prijatno uređenoj prodavnici. Prodavnicu je malo teže pronaći zbog ne baš logičnog numerisanja zgrada u okolini, ali se očekuje da zaposleni postave reklamni pano.

Kliknite na fotografije

Autor fotografija:
Dragan Radmilović
ADRB

HPIM8551_170
HPIM8559_170 HPIM8560_170
HPIM8561_170 HPIM8553_170
HPIM8549_170 HPIM8552_170
HPIM8558_170 HPIM8548_170
HPIM8550_170 HPIM8547_170

Prodavac koji je zaposlen, Milan Gucić, pobednik je „Mesijeovog maratona" 2006. godine, što dokazuje da je veoma iskusan posmatrač, te će svojim savetima moći da posavetuje početnike, ali i iskusnije kupce oko izbora instrumenata i / ili prateće opreme.

Sama roba na dan otvaranja nije bila u potpunosti poređana po policama, a još nije sva bila ni isporučena. Zapravo, neophodno je postaviti još polica, jer je izbor, kao i količina instrumenata, velik. Dakle, bilo bio dobro sačekati desetak dana, pa proveriti šta je trio Kiš-Fekete-Gucić odradio u međuvremenu.

Osim teleskopa, u radnji se mogu kupiti i dvogledi, ali i mikroskopi, tako da prodavnica, bez obzira na to što nosi ime „Teleskop centar", može biti interesantna i stručnjacima u drugim oblastima.

Prema rečima g. Kiša, u prodavnici u Subotici primećuje se lagan porast prometa, pa bi bilo lepo kada bi i prodavnica u Beogradu uspešno otpočela poslovanje. S obzirom na to da Beograd možemo u više oblasti smatrati jednim od većih centara na Balkanu, očekujemo da upravo tako i bude.

Kao što je Galilej izrekao čuvenu misao - „Ipak se kreće", nadamo se da će u godini jubileja slavnog naučnika ova prodavnica funkcionisati u sličnom smislu - da se kreće, u smeru dobrog poslovanja, na radost i kupaca i prodavaca. Balkan je to zaslužio.

Još o TC

Nova prodavnica TC - u Beogradu

TELESKOP CENTAR

O TELESKOP CENTARU, prodavnici astronomske opreme.

Instrumenti