TV Astronomija

Besplatna energija koja nam je na dlanu

Energija 3

FREE ENERGY, Besplatna energija koja nam je na dlanu

Priče iz Mravikove garaže: Youtube kanal  Mravic's Garage

Kako do besplatne struje? Od cega je struja najjeftinija a ekoloski 100% cista? Kako sacuvati proizvedenu energiju? Sigurno ste u jednom trenutku pozeleli da ne placate vise struju jer vam je dosta racuna.

Brže od svjetlosti - San o međuzvjezdanim putovanjima

Putovanje 3

Brže od svjetlosti - San o međuzvjezdanim putovanjima

Upustiti se u nepoznato, vidjeti preko horizonta, naći nove zvijezde, nove svjetove... Taj je san star koliko i čovječanstvo. Danas znanstvenici vjeruju da je naša galaktika ispunjena sunčevim sustavima, uključujući i do devet milijardi zvijezda sličnih našemu Suncu i planeta sličnih Zemlji.

Kako je izgledalo sletanje misije Apolo 15 na Mesec - epizoda 2

A15 1

Kako je izgledalo sletanje NASA-ine misije Apollo 15 na Mesec? Epizoda 2

U prethodnoj epizodi videli smo kako je izgledalo sletanje na Mesec kao i kako je protekao let misije Apollo 15. Tokom ove misije, astronauti su u 3 navrata istraživali površinu putem lunarnog rovera i ukupno su proveli preko 18 sati u istraživanju. Šta su sve otkrili na Mesecu i kako je protekla ova izuzetna misija?

Kako je izgledalo sletanje misije Apolo 15 na Mesec - epizoda 1

Apollo15 1

What did NASA's Apollo 15 landing on the Moon look like? Episode 1

Apollo 15 je bila 4. Nasina misija spuštanja na Mesec. Bilo je to 1971. godina. U toj misiji privi put je korišten lunarni rover vozilo koje je omogućio astronautima da prelaze veće razdaljine na Mesecu i tako prouče veću površinu našeg prirodnog satelita.

Naravno, ni ova misije nije prošla bez problema….

Kako su nastale `Zvjezdane staze`

STPocetak 1

Kako su nastale 'Zvjezdane staze'

Zvjezdane staze (eng. Star Trek) američka je znanstveno-fantastična serija nastala 60-ih godina. Tvorac Zvjezdanih staza je producent Gene Roddenberry. Na osnovu originalnih serija iz 1966. godine nastalo je još pet serija i jedanaest filmova, mnoštvo računalnih igara i knjiga.

Šta je NASA-in rover Spirit pronašao na Marsu? Epizoda 2

Mars2GM 4

What did NASA's rover Spirit discover on Mars? Episode 2

U prethodnoj epizodi ostavili smo Nasin rover Spirit tokom njegovog 118. sola kada je on fotografisao krater Lahontan na Marsu. Sledeći cilj rovera Spirit bila su dva brežuljka nazvana Colombia udaljena tri kilometra od Spirita. Sedam vrhove ovih brda dobila su imena po astronautima iz misije spejs šatla Kolumbija koji su poginuli tokom povratka svog šatla na Zemlju 2003. godine.

Pogledajte šta je Spirit na tom mestu otkrio i šta mu se sve desilo.