How humanity can reach the starsl

Philip LubinPhilipLubin 1

Fizičar

Filip Lubin je profesor fizike na UC Santa Barbara i direktor Laboratorije za eksperimentalnu kosmologiju UCSB. Njegovo istraživanje se prvenstveno fokusira na rani univerzum, proučavajući opsege talasnih dužina milimetara i primenu usmerene energije za planetarnu odbranu i relativistički pogon. Njegova grupa je dizajnirala, razvila i postavila više od dvadesetak zemaljskih i balonskih misija i pomogla u razvoju dva glavna kosmološka satelita.

Možemo li izaći iz našeg solarnog sistema i ući u drugi? Astrofizičar Filip Lubin govori o neverovatnom potencijalu korišćenja lasera ​​za pokretanje malih svemirskih letelica, omogućavajući prve međuzvezdane misije čovečanstva..

Uključite prevod ako vam je potreban! (dole desno): strelica

PhilipLubin 3

+1 #1 dragant 18-08-2022 17:04
To je na dugačkom štapu. Laser bi morao biti na Mesecu ili orbiti i dobijati energiju od sunčevog zračenja. U obe varijante postoji problem ulaska u senku. Znači mora se u Lagranžovu tačku ispred i iza Zemlje, gledano po orbiti Zemlj (L4 i L5), koje su stalno izložene sunčevom zračenju. L2 možda ali verovanto ne.

Šta kada letilica ubrza na 0,25 brzine svetlosti? Šta će je zaustaviti? Da li to znači da su takve letilice upotrebljive samo za prelete pored obližnjih zvezda? I to je nešto, ali nije za ljudsku posadu.