Zanimljivo kako se niko ovoga nije setio. Lokomotiva je pogodna za ovakav vid pogona jer joj težina nije ograničavajući faktor, spada u "profesionalna" prevozna sredstva što znači da željeznica može da trpi amortizaciju akumulatora i da planira infrastukturu prema potrebi, može da planira rute da se optimizuje potrošnja akumulatora... Da ne pričamo koja je cena elektrifikacije mreže i održavanja te elektrifikacije.
Author: Gost

Komentari

  • Rapaić said More
    Ne davajte značaj veštačkoj... 16 sati ranije
  • Siniša said More
    Dragane, ne znam kako, ali Vi, uopšte... 17 sati ranije
  • Драган Танаскоски said More
    Možda, za jedno 100 godina. Ali to... 3 dana ranije
  • Драган Танаскоски said More
    Ne danas, uvek bilo i biće. 3 dana ranije
  • Драган Танаскоски said More
    @Siniša: Nema stvarnog izleda Zemlje u... 3 dana ranije

Foto...