Otkrica374Ono što mnogi ne znaju to je da postoji i drugi deo knjige Velika otkrića, samo ne u papirnom nego u elektronskom obliku. Knjige od papira odlaze u istoriju.

Dakle, postoji knjigaNeka velika otkrića i pronalasci koji su promenili istoriju čovečanstva II“. Znate li kakva je ta knjiga? Za vas o njoj danas govori prof. dr Dušan Mrđa sa novosadskog Prirodno matematičkog fakulteta. Evo šta profesor o toj knjizi kaže:

SADRŽAJ KNJIGE >>

Mrdja2

"Neka velika otkrića i pronalasci koji su promenili istoriju čovečanstva II" – Izvanredan poduhvat Draška Dragovića koji nam je iznedrio nov pogled na tok istorije u kontekstu otkrića i pronalazaka sa kojima smo naučili da živimo kao da su se sama od sebe odigrala, zaboravljajući često da iza njih stoje ogromna pregnuća i požrtvovanje onih kojii su ih ostvarili.

U različitim oblastima ljudske aktivnosti nije čak jednostavno ni  napraviti pravu selekciju najznačajnijih otkrića, a da i ne govorimo o njihovom opisu i zanimljivom prikazu čitaocima, ali Draško je u tome uspeo.

Pred nama je prava riznica interesantnih detalja velikih otkrića i pronalazaka, koju možemo čitati u jednom neprekinutom toku, ili pak potražiti činjenice koje nas interesuju u nekom određenom segmentu knjige. Bez obzira da li vas više interesuju prirodne ili društvene nauke, u ovoj knjizi moći ćete da sledite put najznačajnijih otkrića, istovremeno se pitajući kakav bi tok istorija imala da su se odigrala samo malo ranije, ili malo kasnije.

Prof. dr Dušan Mrđa
PMF Novi Sad

Šta su o ovoj knjizi rekli:

Prof. dr Dragan Gajić sa niškog PMF >>>

Prof. dr Miroslav Filipović, Western Sydney University >>>

Kako do ove knjige?

Pišite autoru i s njim se sve dogovorite. I za cenu. Ne postoji prava, zvanična cena. Ova knjiga je suviše skupa da bi se prodavala po pravoj ceni. Zato, samo pište g. Dragoviću i kažite da želite ovu knjigu.

Naručite knjigu

"Neka velika otkrića i pronalasci
koji su promenili istoriju čovečanstva  2"

(507 strana A4 PDF, 14 MB)

Jeste li ih naručili ovde dve štampane knjige Draga Dragovića:

MOLIM TE OBJASNI MI

Dipl. ing. Drago, Draško, Dragović
MOLIM TE OBJASNI MI
250 strana
Cena: 200 dinara (+ troškovi slanja)
Objasni

U knjizi je autor sažeo svoju višedecenijsku potragu za odgovorima na najzanimljivija pitanja iz sveta prirodnih nauka: astronomije, matematike, fizike, hemije... a koji se taško mogu naći u popularnim enciklopedijama. Evo nekih od brojihi pitanja na koje autor daje odogovre:

- Koliko ima čestica u kosmosu?
- Da li se svemir polako troši?
- Kako nastaje materija u svemiru i šta se nalazi iza poznatog svemira
- Kakav će biti Zemljin kraj?
- Kako i kada su nastali okeani?
- Postaju li okeani vremenom sve slaniji?
- Zašto Mesec ne padne na Sunce
- Koliko je najmanja jedinica vremena?
- Koji je najaktivniji hemijski elemenat i zašto?
- Šta je to metalni vodonik?
- Šta su to vitamini i zbog čega su nam neophodni?
- Šta bi se desilo kada bi se let otopio na plovima
-  Zašto ništane može da se kreće brže od svetlosti?

Draško Dragović je jedan od najstarijih i svakako najpopularnijih saradnika AM. Do sada je napisao preko 2500 članaka za naš sajt i više od 100 elektronskih knjiga

NEKA VELIKA OTKRIĆA I PRONALASCI KOJI SU PROMENILI ISTORIJU ČOVEČANSTVA

Dipl. ing. Drago, Draško, Dragović
NEKA VELIKA OTKRIĆA I PRONALASCI KOJI SI PROMENILI ISTORIJU ČOVEČANSTVA
ing Drago i ing Ivan Dragović
400 strana
Cena: 200 dinara (+ troškovi slanja)
otkrica

Iz članka: Nova knjiga Draga Dragovića

Čitava knjiga je podeljena u velika poglavlja, a ova u različite manje priče. Pošto sam se držao hronologije, logičnoje da knjiga započinje poglavljem NASTANAK ZVEZDA I SUNČEVOG SISTEMA, u kome sam objasnio poznate teorije o nastanku i evoluciji zvezda, a u tom svetlu i nastanak našeg bližeg i daljeg komšiluka. Sledilo je poglavlje OTKRIĆA PLANETA I NJIHOVIH SATELITA, u kome sam koncizno opisao svaku planetu ponaosob, zajedno sa njihovim pratiocima. Nisam mogao da izdržim, pa sam u našu porodicu planeta ipak uključio i Pluton, iako on to de facto više nije bio. Pošto našu porodicu ne čine samo planete i njihovi sateliti, u nastavku sam pisao i o malim planetama – asteroidima, NEA objektima, trans-neptunskim objektima, vansolarnim planetama, itd. Hteo bih da naglasim da je svaka priča o pojedinačnoj planeti i njenih mesecima obogaćena vrednim i jedinstvenim tabelama, u čijem sastavljanju sam koristio retke podatke sa sajtova i knjiga bardova tematike, dr Majkla Brauna (Michael Brown) i njegovih kolege dr Čedvika Truhilja (Chadwick Trujillo) i Dejvida Rabinovica (David Rabinowitz). Neizostavno bih želeo da pomenem da sam u pisanju ovog poglavlja koristio podatke iz najboljeg u tom trenutku sajta po pitanju objekata solarnog sistema na Internetu, koji je svakodnevno ažurirao njegov autor, amaterski astronom iz Poljske, Andrej Karon, sa kojim sam i privatno sarađivao a čije su ingeniozne tabele bile objavljivane i na sajtu „Astronomskog Magazina“. To je tada bio najbolji sajt na svetu i sadržavao je proračune i podatke koje nije imao niko drugi.