pan fil3 2028 copy squashed
Prof. Filipović u kampu na Letenki (desno). Levo je prof. Dušan Mrđa (2010)

Cosmic

ŠTA ČITA PROFESOR MIROSLAV FILIPOVIĆ?
(Western Sydney University Penrith Observatory)

Šta čitam? Sve 😃

A trenutno:

1. The Cosmic Revolutionary’s handbook. Moj mlađi kolega Luke Barnes je zajedno sa Geraint-om Lewis-om (inače “naš zet” 😊 ) napisao divnu knjigu koja se ćita u jednom dahu. U maniru najlboljih pisaca kriminalističkih romana, njih dvojica nas vode kroz kosmos na jedan divan način sa pitanjima koje svi postavljamo i odgovorima na njih: Da li je ovaj naš kosmos jedini? Da li baš sve počelo sa Velikim praskom? Gde je ta nevidljiva materija? Ova knjiga je vodič kroz modernu kosmologiju i na jedan lagan način nas uvodi u ta osnovna pitanja moderne nauke. Iskreno je preporučijem za sve ljubitelje svemira.

vladan miljkovic2. Živa muzika, Vladan Miljković. Moj srednjoškolski drugar Vladan je opet prevazišao sebe. Posle odiseje sa DLM-om ovaj briljantni pesnički um je napisao knjigu koja ima malo reči, ali se čita dugo. I svaki dan! Vladanovoj poeziji ćete se smejati, plakati i duuugo o njoj razmišljati - ništa bolje ne možete poželiti od jedne knjige!

DSCN9123 copy squashed
M. Filipović tokom astronomskog kampa 2010. daje intervju dr Srđanu Jankoviću, autoru radio emisije Solaris. Iza njih je Srđan Penjivrag.