Rekata Sojuz  TMA - 17 koja treba da prebaci smenu osoblja na ISS krenula je na svoj put do lansirne rampe u lansirnoj bazi Bajkonur u Kazahstanu. Na stanicu ide 22. posada stanice u sastavu  ruski astronaut Oleg Kotov, komadant Sojuza; američki astronaut T.J. Creamer, kao inžinjer leta; i Japan Aerospace Exploration Agency astronaut Soichi Noguchi, inžinjer leta.

kliknite na sliku
Sojuz_510

Sojuz TMA - 17 kreće se specijalnim vozom ka rampi za lansiranje

Posada za to vreme vrši poslednje pripreme u ruskom svemirskom centru. Po sporazumu sa Ruskom svemirskom agencijom NASA više neće šatlom prevoziti kosmonaute na ISS, već  će to raditi ruska agencija.

22-posada-ISS

Oleg Kotov komadant, T.J. Creamer ing. leta i Soichi Noguchi inžinjer leta

na-ulazu-u-Sojuz

Posada na ulazu u Sojuz TMA17, za vreme

Treninga u svemirskom centru.

Author: Dragan Radmilović

Dragan Trifunović
0 #2 Dragan Trifunović 21-12-2009 14:19
Draganče malo si se ubucio , ali su ti interesovanja ostala ista. Zašto ljudi ne mogu da shvate da posao kojim se baviš možda nije tvoj lićni izbor već nužda , a da ti duh leti visko ka zvezdama i tehnološkim novinama . Pa i vozovi su nekad bili tehnološko čudo , zar ne.
Zainteresuj se malo i za parapsihološka čuda ,najveća čuda se nalaze baš u našoj duši , a i najveće mogućnosti.
Mnogo veće neko u tehnološkim čudima , zar život nije najveće čudo ikad stvoreno na svetu posle velikog praska .
Šta misliš koliko neistraženih čuda i moći se nalaze u umu i duši čoveka.
Dragan Furge
Stevan Marinković
0 #1 Stevan Marinković 19-12-2009 00:04
Bravo Dragane, teme su ti zanimljive, od Sojuza, zajedničkih istraživanja, do vozova. Interesantno.