Danas u popodnevnim časovima primili smo vest o registraciji Saveza astronomskih društava i astronomskih sekcija Vojvodine. Inicijativa za osnivanje saveza AD Vojvodine zvanično je pokrenuta prošle godine na Astronomskom kampu "Letenka 2009" mada je sama ideja stara više godina, a njen prvi zagovornik je bio predsednik AD "Milutin Milanković" iz Zrenjanina, Miša Bracić.

Predsednik Saveza astronomskih društava i astronomskih sekcija Vojvodina, dr Dušan Mrđa, povodom vesti o regristraciji za AM je izvavio:

- Veoma sam srećan što su zalaganja i ranija uspešna saradnja nekoliko astronomskih društava rezultirali osnivanjem Saveza astronomskih društava i astronomskih sekcija Vojvodine. Ovo je izuzetno važan korak ka objedinjavanju potencijala astronomskih društava koji će voditi ka daljem učvršćivanju zajedničkih aktivnosti na popularizaciji astronomije i
srodnih naučnih disciplina . Na taj način ćemo se truditi da omogućimo i mladim generacijama, ali i svim istinskim zaljubljenicima u astronomske pojave da se lakše uhvate u koštac sa lepotama i izazovima izučavanja kosmosa, dajući doprinos opštem napretku društva  bogatijim znanjem i dubljim razumevanjem prirode.

Savezu želim uspesan i efikasan rad!

Martin Strahilovski
0 #6 Martin Strahilovski 10-03-2010 23:55
Bravo kolegi astronomi, sekoja cest! Imate podrska i od Kumanovsko Astronomsko Drustvo - Kokino od Kumanovo, Makedonija. Otvoreni sme za sorabotka, pa slobodno pisete ni! Uste ednash, cestitki za Sojuzot!

Pretsedatel na KAD - Kokino
Martin Strahilovski
Bozicn
0 #5 Bozicn 23-02-2010 00:37
Sve cestitke. Nadam se da ce ovo doprineti kvalitetu.
Ljubisa
0 #4 Ljubisa 17-02-2010 07:12
Dobra vest za dobro jutro!
Nadam se da ce nam i "dan biti lep i suncan", a noci vedre!!! :-)
Momčilo Mrčković
0 #3 Momčilo Mrčković 17-02-2010 02:37
Bravo,bravo,bra vo.Pozdrav iz Pančeva,dve lepe vesti u jednom danu.Sekretar našeg društva Filip Leskaroski je pobednik takmičenja u besedništvu.
Astronomsko društvo Milutin Milanković Pančevo
dradmilović
0 #2 dradmilović 17-02-2010 00:05
Najlepše želje u daljem radu. Dokazali ste da uvek idete ispred ostalih, samo napred.
2001
0 #1 2001 16-02-2010 23:25
Povodom osnivanja Saveza AD Vojvodine izrazavam zelju za Vas uspjesan daljni rad i cestitku na uradjenom poslu. Imate nasu potporu i podrsku u svakoj situaciji. Nadamo se i suradnji na obostrano zadovoljstvo i korist.
Marino Tumpic, predsjednik Astronomske udruge Vidulini