Zanimljivo kako se niko ovoga nije setio. Lokomotiva je pogodna za ovakav vid pogona jer joj težina nije ograničavajući faktor, spada u "profesionalna" prevozna sredstva što znači da željeznica može da trpi amortizaciju akumulatora i da planira infrastukturu prema potrebi, može da planira rute da se optimizuje potrošnja akumulatora... Da ne pričamo koja je cena elektrifikacije mreže i održavanja te elektrifikacije.
Author: Gost

Komentari

  • Dejan said More
    Miki wrote:
    Možda bi i naslov teksta trebalo...
    21 sati ranije
  • Dejan said More
    Čitajući ovakve tekstove čovek bi... 22 sati ranije
  • Драган Танаскоски said More
    Mislim da za Maskovog života čovek... 1 dan ranije
  • Драган Танаскоски said More
    @Dardian Ovde je bio dobar tekst o tome... 1 dan ranije
  • Miki said More
    @Rapaic Rajko

    Niko nije rekao da se ne... 2 dana ranije

Foto...