Naučnopopularna tribina događa se ponovo na starom mestu, u Velikoj sali SKC, u četvrtak, 28. novembra, u 19 časova, ali sada otkriva nešto – neočekivano. Nakon što je radoznala beogradska publika prethodnih sezona punila dvoranu do poslednjeg mesta kako bi slušala o onome što iz raznih nauka znamo, okupljamo se sada da pogledamo u drugom smeru – koliko ne znamo?

Na tribini Instituta za fiziku u Beogradu u okviru inicijative “Nauka kroz priče” razgovaramo o nerešenim problemima savremene nauke, sa ciljem da iz ove uzbudljive perspektive naučimo nešto više i nešto dublje. Ulaz je slobodan.

Kao viševekovni čovekov poduhvat da razume svet i njegove misterije, nauka se oduvek suočavala sa izazovima. I to jednako čini i danas, ostajući bez odgovora pred pitanjima kakva su tamna materija, strela vremena, poreklo života ili istinska veštačka inteligencija. Nepoznanice kao što su poreklo virusa, deljenje ćelija, bezdimenzionalnost fizičkih konstanti ili takozvana osa zla u dubokom svemiru možda u sebi kriju buduće nove teorije koje će, razumevanjem i primenama, promeniti svakodnevni život ljudi.

Putujući kroz neodgovorena pitanja, na drugačiji, nepretenciozan način, učesnici tribine, naši ugledni naučnici iz više oblasti, zapravo će ukazati na stanje i raznolikost savremenih istraživanja, osvetliti složeni put naučnog saznanja i – podstaći na razmišljanje.

Pridružite nam se na naučnopopularnoj tribini Instituta za fiziku u Beogradu
u okviru inicijative “NAUKA KROZ PRIČE” pod naslovom:

KOLIKO NE ZNAMO

o nerešenim pitanjima u savremenoj nauci

u četvrtak, 28. novembra u 19h,

u Velikoj sali SKC (Beograd)

Na tribini „Koliko ne znamo“ govore:

Dr Antun Balaž, fizičar, Centar za izučavanje kompleksnih sistema Instituta za fiziku u Beogradu
Dr Aleksej Tarasjev, evolucionista, Odeljenje za evolucionu biologiju Instituta za biološka istraživanja “Siniša Stanković”
Dr Milan Stojanović, astronom, Astronomska opservatorija u Beogradu
Dr Miljana Milojević, filozof, Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu

Moderator tribine je Slobodan Bubnjević, “Nauka kroz priče”.

Pročitajte više o programu tribina: http://naukakrozprice.rs/tag/tribine/

Pozivnica Tribina Koliko ne znamo

+1 #2 Aleksandar Zorkić 23-11-2019 13:47
Citat Nedjo:
Postoji li mogucnost da se tribina snimi pa posle postavi ovdje na sajt? Za nas koji ne mozemo biti u Beogradu, to bi puno znacilo.

Hvala unaprijed,