TV Astronomija

Snimci, razni o astronomiji i sl.

NASA SLAVI 60 GODINA RADA

n3

Nacionalna vazduhoplovna i svemirska administracija (engl. National Aeronautics and Space Administration) ili verb. skr. Nasa (engl. NASA), agencija je, odgovorna za civilni deo svemirskog programa Sjedinjenih Država. Agencija je takođe odgovorna za dugoročna civilna i vojna istraživanja u oblasti vazduhoplovstva.

Prelet Svemirske stanice preko Mesečevog diska.

issAKL18

MEĐUNARODNA SVEMIRSKA STANICA obleće Zemlju na visini od oko 400 kilometara. Leti brzinom 7,67 kilometara u sekundi i svakog dana napravio 15,54 orbita oko planete. Jedan krug načini za 92,49 minuta. Ako računamo današnji dan ona leti ukupno 19 godine, 8 meseci i 13 dana. Njen prvi segment lansiran je 20. novembra 1998. godine. Ne zna se tačno koliko stanica vredi jer je to gotovo nemoguće izračunati pošto svaka zemlja učesnica u projektu ima svoje cene i svoj način obračuna. Ipak računa se da ISS košta preko 150 milijardi dolara.

Helikopter za Mars

h2

Nasa na Mars šalje helikopter i ta vest se brzinom vetra širi Internetom (mada ima dosta onih koji bi bili oduševljeni tek kada bi na Mar sleteo čamac). Sada svi s nestrpljenjem čekamo dan kada će se zarotirati propeleri helikoptera na Marsu.

ODABRANA MESTA