devojka

- Letenka se nalazi u Nacionalnom parku „Fruška gora" i od učesnika kampa se očekuje da poštuju propise o zaštiti prirode.

- Svi gosti kampa su dužni da svoje prisustvo kampu prijave organizatoru od kojeg će dobiti identifikacionu karticu kao potvrdu da su članovi kampa.

- Vatra se sme paliti samo na za to određenim mestima po pravilima koje propisuje Nacionalni park. Ako vam je vatra potrebna obratite se organizatoru kampa.

- Tuđi astronomski instrumenti i druga oprema se ne smeju dirati bez prethodne dozvole vlasnika.

- Kamp ima svoje obezbeđenje i čuvare. Ipak, svako je dužan da čuva svoju opremu i druge svoje stvari. Organizator ne snosi nikakvu odgovornost za nestale stvari.

- Posle 22 h ne sme biti buke zbog učesnika kampa i zbog ostalih gostiju u naselju.

- Od ponoći do jutra ne sme biti glasnog razgovora u samom kampu da bi drugi učesnici mogli da se odmore.

- Pri postavljanju šatora, imajte u vidu da treba ostaviti mesta za šatore i drugih kampera.

Alkohol i druga opojna sredstva u kampu su zabranjeni!

- U kampu je, tokom noći, zabranjeno korišćenje bliceva, laserskih pokazivača, jakih baterijskih lampi i drugih jakih svetiljki. Laserske pokazivače smeju da koriste samo predavači kampa (laserski pokazivači mogu da oštete vid kad se usmere u lice!)

- POSMATRANJE SUNCA MOŽE TRAJNO DA OŠTETI VID. Sunce se može posmatrati samo kroz instrumente sa specijalnim filterima koji su namenjeni za posmatranje Sunca.

- Nije dozvoljeno u kamp dovoditi životinje (pse, mačke itd.).

- Od svih gostiju kampa se očekuje dobronamerno i prijateljsko ponašanje.

il5

0 #2 Aleksandar Zorkić 22-07-2016 18:58
Citat Miki:

Uvek ima slobodnih teleskopa. A imamo i teleskopdžije koji će rado, ako treba i 4 sata da pokazuju onima koji ne umeju sami da nađu neki objekat.

Astronomski kamp na Letenki je najbolje mesto za izbor teleskopa, jer tamo potencijalni kupac može da isproba mnoge tipove, može da sazna sve što ga o teleskopima interesuje i može da čuje šta savetuju iskusni vlasnici teleskopa.
0 #1 Miki 22-07-2016 18:52
Ja bih voleo da dodjem ali nemam teleskop... da, znam.. mozes pogledati kroz neciji, ali to je ipak smaranje drugih koji su dosli da odmore i da malo gledaju u dobrim uslovima kroz svoje teleskope... zamisli da te neko prekida svako malo... glupo je...

Cudi me da onaj nesretni teleskop.rs iz Subotice ne organizuje neku promociju svojih proizvoda, demonstraciju ili sl.

Meni je problem sto zivim u centru BGD, gde jedva mesec vidim, sto od zgrada sto od svetlosnog zagadjenja... a nemam ideju kakav teleskop bi mi se najvise dopao.. jedno je teorija a drugo kada pogledas kroz isti, rasklopis ga, sklopis, montiras, demontiras itd... lepo bi bilo da moze da se proba pre nego se covek odluci da ulozi novac i vreme...