TV Astronomija

Fermijev paradoks: gde su vanzemaljci?

vz1

The Fermi Paradox — Where Are All The Aliens?

Univerzum je nezamislivo velik, sa najmanje 100 milijardi (a možda i 100 puta više) galaksija, sa po stotinama milijardi zvezda i nebrojeno mnogo puta više planeta.... pa gde su vanzemaljci? Zašto ih ne vidimo??

Animirani film na engleskom sa mogućnošću automatskog prevoda

10 mesta na Zemlji koja sigurno nećete posetiti ma koliko to želeli

s1

Filmić se zove: „Top 10 Places No Human Has Ever Set Foot on Earth” što je ipak malo pretenciozan i prenaglašen opis sadržaja, a u pojedinim slučajevima i sasvim pogrešan. Sem toga, treba primetiti da nije sniman na onim mestima na koja ljudska noga nije kročila, jer je to nemoguće (u redu, moglo bi robotom). Ali ako imate to u vidu biće vam interesantno da ga odgledate. Eto, ima mesta na planeti koja nećete posetiti pa makar da to jako želite.

Šta mislite, koja su to mesta?

Dok ne padne dan

ok1

Kad svane noć probudi se Opservatorija „Kosmos“. Nebo klizi nad njom; prolaze planete, zvezde, magline i daleke galaksije. I sve to ona budno motri i ponekad nešto snimi, onda kad je nebo vedro i atmosfera čista i prozračna.

NASA SLAVI 60 GODINA RADA

n3

Nacionalna vazduhoplovna i svemirska administracija (engl. National Aeronautics and Space Administration) ili verb. skr. Nasa (engl. NASA), agencija je, odgovorna za civilni deo svemirskog programa Sjedinjenih Država. Agencija je takođe odgovorna za dugoročna civilna i vojna istraživanja u oblasti vazduhoplovstva.