Paralelni-svetovi2

RASPRODATO

SPECIJALNA PONUDA ::>>

Paralelni svetovi

Mičio Kaku

"U Delu 1 ove knjige, bavim se naukom o kosmosu i dajem kratak pregled pomaka u ranim fazama kosmologije s kulminacijom u vidu takozvane inflatorne teorije koja nam pruža dosad najnapredniju formulaciju teorije Velikog praska.

Tema Dela 2 je nova teorija multiverzuma – svet načinjen od većeg broja svemira od kojih je jedan naš. U ovom delu knjige razmatram mogućnost crvotočina, zakrivljenja prostora i vremena, te kako bi više dimenzije mogle da ih povezuju. Teorija superstruna i M-teorija pomerile su nas za jedan veliki korak preko Ajnštajnove teorije i potvrdile da bi naš univerzum mogao da bude tek jedan od mnogih.

Na kraju, u Delu 3, govorim o Velikom smrzavanju i o tome šta naučnici sada vide kao kraj kosmosa. Moći ćete da pročitate i ozbiljno, premda spekulativno razmatranje kako bi napredne civilizacije u dalekoj budućnosti mogle pomoću zakona fizike da bilionima godina u budućnosti napuste naš svemir i dospeju u drugi, gostoljubiviji kosmos gde bi započeli proces preporoda ili odakle bi se vratili u prošlost kada je vasiona bila toplija."

Pročitajte odlomak iz knjige   pdf button

SPECIJALNA PONUDA

Ako uz ovu knjigu naručite i knjigu FIZIKA NEMOGUĆEG ukupna cena za obe knjige kod izdavača je 2210 dinar (+100 dinara za poštanske troškove, a za čitaoce AM:

1900 dinara (+ 100 dinara za poštanske troškove) PORUČITE ::>>

Paralelni-svetovi2

+

FizikaNemoguceg-208

=

1900 dinara

(+ 100 dinara poštarine)

PORUČITE ::>>

Paralelni-blc

milosatm
+1 #4 milosatm 04-04-2013 20:07
kupio obe i procitao,super su...
Milan Adamovic
0 #3 Milan Adamovic 17-02-2013 21:21
Citao sam Fiziku Nemoguceg i Fiziku buducnosti obe knjige su mu super.U fizika buducnosti govori koja nas sve tehnoloska dostignuca ocekuju.Imaju i dokumentarci Physics of the Impossible.
Alexandrius