STAR TREK: The Next Generation 1987 Cast Then and Now 2022 How They Changed

Zvezdane staze: Sledeća generacija (The Next Generation / TNG) je američka naučnofantastična televizijska serija koju je kreirao Džin Rodenberi. Prvobitno je emitovan od 28. septembra 1987. do 23. maja 1994. obuhvatajući 178 epizoda u sedam sezona. Treća serija u franšizi Zvezdane staze, to je drugi nastavak Zvezdane staze: Originalna serija. Smešten u 24. vek, kada je Zemlja deo Ujedinjene federacije planeta, prati avanture zvezdanog broda Zvezdane flote, USS Enterprajza (NCC-1701-D), u njegovom istraživanju galaksije Mlečni put.

Tokom 1980-ih, Rodenberi — koji je bio odgovoran za originalne Zvezdane staze, Zvezdane staze: Animirana serija (1973–1974) i prvi u nizu filmova — dobio je zadatak od Paramount Pictures da kreira novu seriju u franšizi. Odlučio je da ga postavi vek nakon događaja iz svoje originalne serije. Sledeća generacija je uključivala novu ekipu: Patrik Stjuart kao kapetan Žan-Lik Pikar, Džonatan Frejks kao Vilijam Rajker, Brent Spajner kao Data, Majkl Dorn kao Vorf, LeVar Barton kao Džordi La Fordž, Marina Sirtis kao Deana Troi, Deniz Krosbi kao Taša Jar, Vil Viton kao Vesli Krašer, Gejts Mekfeden kao dr Beverli Krašer i novi Enterprajz.

STchanged 4