TV Astronomija

Apolo 11 – 50 godina kasnije

a4

Apollo 11: 50 Years Later

Sletanje Apola 11 na Mesec spada u najveća dostignuća čovečanstva. Ovo je dokumentarni film od tom podvigu. U njemu se govori o naporima, stotine hiljada ljudi, o genijalnosti poduhvata koji su nadahnuli čitave generacije čovečanstva na celoj planeti da dalje istražuju i rade na daljem osvajanju svemira.

Film je na engleskom, sa mogućnošću automatskog prevoda.

Crne rupe | Misterije dubokog svemira

cr1

Crne rupe | Misterije dubokog svemira

U ovom videu govorim o jednom od najbizarnijih fenomena svemira, crnim rupama. Njihova pojava je čudesna i sa sobom nosi mnogo teško proverljivih posledica koje puštaju mašti na volju. Ovde sam vas upoznao sa 3 osnovna pitanja o crnim rupama: 1. Šta su crne rupe? 2. Kako nastaju? 3. Kako znamo da postoje?

Podržite kanal klikom na subscribe, da bih pravio videa na još zanimljivih tema i misterija vezanih za svemir ali i za ostale oblasti - a ima ih na pregršt.

Kako uništiti Zemlju

z1

Kako uništiti Zemlju

Zemlja postoji preko 4 milijarde godina I od svog nastanka prošla je kroz nebrojene nevolje. Bila je užarena lopta, bila je konstantno bombardovana asteroidima nekoliko stotina miliona godina, smrzavana I sudarana sa drugim paletama I posle svega toga je I dalje u srećnoj orbiti oko Sunca. Da li postoji nešto sto je može uništiti? Nakon malo istraživanja proći ćemo kroz 5 načina na koje bi Zemlja mogla biti uništena.