First Spaceship on Venus (1960) [Science Fiction] [Adventure]

Sve je počelo 1985. kada su inženjeri tokom projekta navodnjavanja pustinje Gobi otkrili tajanstveni predmet. Bo je to neki kalem ali veštački i vrlo čudan. Naučnici su se za njega zainteresovali posebno onda kada su otkrili da je napravljen od materijala nepoznatog na Zemlji. Kalem (flight recorder, tj. snimač leta, kao neka avionska crn kutija) je zatim doveden u vezu sa Tungoskom eksplozijom koja se dogodila 1908. godine u bespućima Tungoske oblasti u Sibiru. Iz toga je sledio frapantan zaključak da je uzrok čuvne eksplozije vanzemaljski svemirski brod. Taj brod, ide dalje priča, vodi poreklo sa Venere. I tada počinje zaplet ispunjen dramatičnim scenama. Naučna ekipa odlazi na Veneru gde sa užasom otkrivaju opasnu pretnju za čitavu zemaljsku civilizaciju.

Pogledajte kako se i sa kakvom opominjućom porukom avantura završila.

Film je istočnonemačko-poljski, snimljen je 1960. godine po romanu „Astronauci“ Stanislava Lema pod nemačkim nazivom „Der Schweigende Stern“ odnosno poljskim „Milcząca Gwiazda“, (na našem „Tiha zvezda“), a na engleskom je poznat pod nazivima „The Silent Star“ i „Planet of the Dead“ a i  „Spaceship Venus Does Not Reply“.

Film je priređen, skraćen i delimično izmenjen 1962. za zapadno tržište pod nazivom „First Spaceship on Venus“. Ovde gledamo tu verziju, na engleskom jeziku. Možete po želji uključiti automatski prevod na jedan od brojnih jezika.

v1