Transportni kosmički brod "Sajuz MS-02" uspešno je spojen sa Medjunarodnom kosmičkom stanicom (MKS).

Spajanje je obavljeno danas, 21. oktobra 2016. u 12:58č po moskovskom vremenu, dva dana posle lansiranja sa Bajkonura. Brod je pristao uz modul "Poisk" (MIM-2" ruskog segmenta MKS.  Sve operacije susreta i spajanja su se odvijale u automatskom režimu, pod kontrolom Centra upravljanja letom (CUP) i posade kosmičkog broda i stanice.

Oko dva i po časa kasnije, ruski kosmonauti Sergej Rižikov i Andrej Borisenko i američki astronaut Čejn Kimbrou su prešli u MKS gde su ih dočekali članovi ekspedicije MKS-49 - Anatolij Ivanjišin ("Roskosmos"), Takuja Oniši (JAXA) i Ketlin Rubins (NASA).

Planirano je da dve posade zajedno rade na stanici do 30. oktobra kada će se Ivanjišin, Oniši i Rubinsova vratiti na Zemlju, posle 115 dana provedenih u kosmosu. Sredinom novembra, na MKS stižu članovi ekspedicije MKS-51 (ruski kosmonaut Oleg Novicki, Francuz Toma Peske i Amerikanka Pegi Vitson).

Misija Rižikova, Borisenka i Kimbroua trajaće 130 dana, do februara 2017.

susret