Evo nekih vesti o časopisu Astronomski magazin:

amrezeda

Priprema ulazi u završnu fazu i časopis uskoro (kroz nekoliko dana) treba da se nađe u štampariji. Ono što još nije odlučeno to je da li da stranice budu lakirane ili da ostanu mat. Mat strana se lakše čita, ali lakirane su nekima lepše. Nekoliko pretplatnika su u rubrici za komentare sugerisali mat! Imate li vi drukčije mišljenje?

Ono što niko nije pitao, a vrlo je važno i još nije objavljeno, to je sastav redakcije i uređivačkog odora časopisa.

Evo ovog drugog:

UREĐIVAČKI ODBOR ASTRONOMSKOG MAGAZINA

Dr Zoran Knežević, astronom
Direktor AOB, akademik, jedan od najvećih autoriteta za mala tela i planete, ne samo kod nas nego u čitavoj svetskoj astronomskom zajednici. Sigurno već znate da jedan asteroid nosi ime po njemu.
Prof. dr Vladimir Ajdačić,
nuklearni fizičar,
Ove godine prof. Ajdačić navršava pet decenija svog naučnog rada. Sigurno je najveći popularizator nauke na prostorima čitave nekadašnje Jugoslavije.
Prof. dr Miroslav Filipović,
astrofizičar,
Naš uspešan astronom u svetu. Profesor je na univerzitetu Zapadni Sidnej, u Austaliji. Obajvio ogroman broj radova u prestižnim časopisima itd.
Prof. dr Dejan Stojković, fizičar,
Spada u naše najuspešnije naučnike u inostranstu. Radi na Buffalo univerzitetu u SAD. Na čelu je tima naučnika koji je prošle godine otkrio novi tip zvezda
Dr Vladan Čelebonović, fizičar,
naučni saradnik Instituta za fiziku Univerziteta u Beogradu. Bavi se istraživanjima iz oblasti fizike čvrstog stanja i primena ove grane fizike u astronomiji.
Dr Tijana Prodanović, astrofizičarka
Docent na PMF u Novom Sadu, američki đak, sigurno najpopularniji predavač ne samo na NS univerzitetu.
Dr Dušan Mrđa, nuklearni fizičar