bresnikAmerički astronaut Randy Bresnik postao je otac male Abigail koju mu je rodila supruga, odvjetnica za međunarodno pravo. Bračni par je nakon usvojenog djeteta iz Ukrajine sada postao roditelj i drugog, ovog puta i biološkog djeteta. Randy Resnik je drugi astronaut u povijesti koji je postao otac za vrijeme svemirske misije. Prije njega to je bio astronaut Mike Fincke za vrijeme njegove misije na ISSu tijekom 2004. godine.

(na slici: Randy Brsnik drugi astronaut u povijesti koji je postao tata u svemiru)

Abigail i njezina mama su dobro. Naravno, kćerka astronauta je rođena u rodilištu u Houstonu, gradu-sinonimu za svemirska istraživanja. Rebecca je izjavila kao shvaća da astronautski poziv nije dječja igra te da shvaća kako je njezin suprug za vrijeme rođenja kćerkice morao biti na nebu. Jednog dana kada Abigail dovoljno poraste da razumije stvari moći će zaista reći kako je njezin tata u vrijeme njena rođenja pazio na nju s neba i pri tomu zaista reći istinu.

Pored slavlja, posada raketoplana Atlantis (STS 129) sprema se za nove zadatke oko kompletiranja ISSa a ponosni tata mora obaviti još jednu zahtjevnu svemirsku šetnju tijekom današnjeg dana.
Bresniku je ovo prva svemirska misija i prvi izlasci u otvoreni svemirski prostor. Svoju subotnju misiju obavio je bez primjedbe iako je bio vidno uzbuđen čekajući vijest o rođenju djeteta i zdravstvenom stanju nje i supruge. Posada raketoplana Atlantis trebala bi u petak krenuti na put kući.

Inače, sex i začeće u svemiru još je uvijek svojevrsna tabu tema među znanstvenicima ali i javnosti. Postoje indicije da su Rusi i Amerikanci radili svojevrsne "eksperimente" u svemiru. Iako postoje i bračni parovi astronauta još uvijek nemamo "crno na bijelo" po(do)kazano da je sex u svemiru ikada prakticiran. A riječ je zapravo o ljudskoj potrebi i nagonu. Baš poput disanja, hranjenja i održanje vrste jedno je od krucijalnih pitanja čovjekova osvajanja svemira u godinama i desetljećima koja su pred nama.