vanzemaljac-na-planetiSve nas, čitavo čovečanstvo, od pamtiveka interesuje da li smo sami u svemiru, tj. da li postoji vanzemaljski život. Ako, kao što većina veruje, postoji (pogledajte o tome dole), taj život može biti sasvim jednostavan, možda tek jednoćelijski. Ako se radi o složenom organizmu on može biti neinteligentan ili inteligentan.

Pođimo od pretpostavke da je u pitanju visoko razvijen organizam i da je to stvorenje inteligentano. E sad, interesuje nas kakav je tipičan takav vanzemaljac. Šta vi mislite o tome? Smislili smo neka pitanja a vaši odgovori će pomoći da utvrdimo kakav je vanzemaljac po mišljenju čitalaca AM. Možda će neki naš umetnik moći takvog svemirca i da nacrta.

Ako imate ideju kakvi su vanzemaljci POPUNITE OVAJ FORMULAR

Evo rezultata naše ankete iz 2008. na pitanje:

Postoje li vanzemaljci?

vanzemaljci

Opet ja...
0 #8 Opet ja... 24-02-2012 11:19
Nemanja, zašto si tako isključiv? Ono što treba razvojiti kod priča o vanzemaljcima je nekoliko pitanja.

Da li postoji život na drugim planetama u svemiru? Bilo kakav, mikrobi, jednostavni organizmi, neke životinje?

Da li je nešto od tog života moglo da se razvije i u inteligentan život? U nešto što gradi građevine, pravi oruđa... Pa makar nikada se ne odvojilo od kamenog doba.

Da li nas posećuju neke od tih civilizacija koji su tehnologiju dovoljno razvili da se odlepe od svoje planete i proputuju ovoliko mnogo da navrate na kafu.

Mnogi pod vanzemaljci podrezumevaju samo ovo treće a tada je lako tvrditi da ne postoje i da je to Američko Holivudska propaganda. Ali bar za ono prvo, teško možemo tvrditi bilo šta.
nemanja 12
+1 #7 nemanja 12 23-02-2012 22:12
ja isklucivo mislim da vanzemaljci ne postoje zatost je to jedna veoma dobro slozena laz koju su ameri izmislili dal iz dosade ili iz gneva da uplase druge to samo oni znaju
Pejka
0 #6 Pejka 15-12-2011 23:11
naravno da ih ima,, ali nisu pametniji od nas to je sigurno.. :D mi smo za njih ineteligentna stvorenja..
Milos TJ
0 #5 Milos TJ 01-12-2011 10:57
ako postoje bica visoke inteligencije koja su u stanju da predu ogromne svemirske razdaljine kao sto su milioni svetlosnih godina zar imaju svrhe da dodju cak slucajno u ogromnom svemirskom prostranstvu do jedne ovako male intelektualno i tehnoloski nerazvijene civilizacije kao sto smo mi...razlog NE mesanja vise inteligencije moze da bude sledeci: ZA RAZLIKU NAS OD OBICNOG MRAVA JE TA DA SMO MI SUPER INTELIGENTA BICA POKUSAJTE DA TO OBJASNITE MRAVU!!!!!!
Slavko Savic
0 #4 Slavko Savic 03-11-2011 23:14
Sada imam 62 godine, u svojoj 18 godini, tog leta, sa dugovima sam sekupao u Toplici i ugledali smo nepoznati leteci objekat nalik na "metalnu ciogaretu". Na nebu iznad brda Samokovo kod Kursumlije, stajalo je od 6 - 8 sati i presijavalo se na suncu. Nije se nikuda kretalo i bilo je na visini od nekoliko kilometara a velicine, za moje oci, skoro kao manja cigareta. Nije se ;uo nikakav zvuk. Nisma pratio objekat celo vreme i odlazak nisam video, ali ocevidci su pricali da je odletelo skoro trenutno. Verujem da je NLO!
majkic dragutin
0 #3 majkic dragutin 08-10-2011 11:21
bilo bi suvise glupo da smo sami u svemiru,cak sta vise mislim da ih ima ovde kod nas sigurno.oni su nas otkrili ali mi jos nismo njih
Mina
0 #2 Mina 03-10-2011 21:44
Mislim da vanzemalkjci postojee ... Zato sto je nemoguce da u celoj Galaksiji postoji samo jedni zivi svet !! Medjutim ti vanzemaljci jos nisu ni vidjeni skoro nigdee !!
Vladimir S.