Fullerton21. avgusta 2013. u 76-oj godini preminuo je američki astronaut Čarls Gordon Fulerton (Charles Gordon Fullerton), veteran dve šatl misije.

Fulerton je rodjen 11. oktobra 1936. u gradu Ročester, država Nju Jork. Godine 1957. završio je Kalifornijski tehnološki institut, gde je godinu dana kasnije magistrirao na katedri za mašinstvo. Pre prelaska u Vazduhoplovne snage (USAF), radio je nakratko kao avio-inženjer u kompaniji Hughes Aircraft Co, u Kaliforniji. Leteo je kao pilot bombardera B-47 strateške avijacije SAD u Arizoni.

Posle završetka Škole probnih pilota (maja 1964.) nastavlja letačku karijeru u vazduhoplovnoj bazi "Rajt-Paterson" u Ohaju. Fulerton je 1966. postao astronaut USAF programa vojne orbitalne stanice MOL. Kada je program ugašen septembra 1969. Fulerton prelazi u NASA-u kao član sedme generacije grupe njenih astonauta. Bio je u posadama podrške mesečevih misija "Apolo-14, 15, 16 i 17". Posada podrške je treća posada, koja je pomagala članovima osnovnih i rezervnih ekipa tokom obuke. Takođe, bio je na vezi sa astonautima ovih misija (tzv. "kapkom"- CapCom), dok su oni bili na Mesecu.

U najranijoj fazi programa "Spejs šatl", Fulerton je bio jedan od astronauta koji su 1977. učestvovali u prvim probnim atmosferskim letovima šatla "Enterprajz" nošenog na leđima aviona "Boing-747". Skupa sa astronautom Fredom Hejzom (Fred Haise), Fulerton je komandovao prvim slobodnim probnim atmosferskim letom šatla "Enterprajz".

Fulerton je obavio dve kosmičke misije.

U martu 1982. bio je pilot šatla "Kolumbija" (vojna misija STS-3). Tada je proveo u kosmosu osam dana skupa sa komandantom misije Džekom Luzmom (Jack Lousma). Krajem jula – početkom avgusta 1985. leteo je osam dana na šatlu "Čalendžer" kao komandant naučne misije STS-51F.

Napušta NASA-u novembra 1986. i nastavlja karijeru kao probni pilot u Drajdenovom centru NASA-e (Vazduhoplovna baza "Edvards"). Bio je pilot aviona NASA-e NB-52, transportera šatla i rakete-nosača "Pegaz" koja je korišćena za lansiranje lakih satelita iz vazduha. Kasnije je, do penzionisanja decembra 2007. radio na različitim menadžerskim pozicijama u NASA-i.

Astronaut Fullerton Suited for Training Fulerton (u skafanderu) trenira u nultoj gravitaciji u avionu.