logoVTĐanluka Masi (Gianluca Masi) i Virtual Teleskop (Virtual Telescope) organizuju još jedan zanimljiv događaj za širu publiku, besplatno naravno. Reč je o posmatranju Supernove u galaksiji M101. Inače to je druga super nova koja je ove godine otkrivena u drugoj galaksiji, a koju i amateri svojom opremom mogu da posmatraju i da snime. Inače druga galaksija je M51.

Ovaj događaj će se održati 15*. septembra od 18:30 po Univerzalnom vremenu (po našoj vremenskoj zoni to je od 20:30). Zato sve što treba da uradite je da kliknete na link http://www.astrowebtv.org/ i u već napred pomenuto vreme da budete pored računara i da zajedno pogledamo supernovu u galaksiji M101. Siguran sam da će i ovog puta Đanluka napraviti fotografije supernove i podeliti je sa učesnicima ovog događaja.

Izvor: Eureka

O Virtualnom teleskopu:
5. rođendan Virtual Telescope Project Group

*Ažurirano. Pogrešno je bio napisan datum 14. umesto 15.

0 #2 Aleksandar Zorkić 14-09-2011 21:21
Kako je moguće?? Eh, pa prvo bi trebalo odgovoriti na pitanje kako je moguće da se greške prave u udžbenicima, raznim ugovorima, vrlo važnim projektima itd. Pre nekoliko godina jedna vrlo skupa misija na Mars je propala samo zato što je neko u Nasi pobrkao merne jedinice.
Dakle, greške se dešavaju i na mnogo ozbiljnijem nivou, tamo gde postoje plaćeni recenzenti, gde timovi ljudi sve proveravaju po mnogo puta.
U svakom slučaju hvala, ispravljeno je.
AM
Sale
0 #1 Sale 14-09-2011 20:54
Kako je moguce da se napravi takva greska i ne primeti da je na sajtu datum 15. a ne 14. septembar? Zar covek treba vise puta da proverava svaku rec i svaku informaciju? Onaj ko daje informaciju trebalo bi da proveri sve pre nego postavi post.