Kako ispravno odgovoriti?

kojom se brzinom krecete 1

Prekoračili ste dozvoljenu brzinu kretanja?! Možda samo mrvicu ili ste zaista opako zagrebli u gornji dom novčanih kazni za takve slučajeve. No kojom ste se brzinom zapravo kretali? Evo ispravnog odgovora;

U dijeliću vremena koji vam je bio potreban da pročitate naslov članka prevalili ste put od skoro 1.000 kilometara, do ovog retka nakupilo se još par tisuća kilometara! I to ne samo vi, već svi mi na planeti. Kako?

kojom se brzinom krecete 2

Naša planeta orbitira oko Sunca brzinom od 30km/s. Naša zvijezda sa cijelim svojim sustavom orbitira oko centra naše galaktike brzinom od 250 km/s. Mliječni put se u svemiru kreće brzinom od 600 km/s. Zbrojite, ispravno, sve te brzine te nadodajte tome još deset, dvadeset ili trideset metara u sekundi koliko ste se već kretali vašim vozilom i moći ćete dati ispravan odgovor na pitanje „znate li kojom ste brzinom vozili“. Stoga, kad vas netko pokušava uvjeriti da se primjerice krećete brzinom od 100 km/h slobodno odgovorite kako to nije istina te nadodajte kako je vaša stvarna brzina kretanja oko 3.200.000 km/h. To je činjenica. Istina ne znamo kako bi ta fizikalno-matematička obrana prošla na sudu a i preporučujemo da kazaljku brzinomjera u automobilu držite u suglasju sa znakom ograničenja brzine na prometnici. U svakom slučaju budite oprezni radi sebe samog i drugih sudionika u (svemirskom) prometu.

"Ako bi Ajnštajn putovao brzinom svetlosti" O "c" brzini i posledicama putovanja njom!

akl18 baner