19 najneobičnijih čnjenica o čniverzumu

Što više istražujemo univerzum, to zapravo dublje ulazimo u prošlost i pronalazimo sve više misterija. Predstavljam Vam 19 najneobičnijih činjenica o univerzumu!

c1

c2

c3

0 #3 ddragovic 02-07-2019 20:57
Ipak jeste, jer makar 1% snega na TV ima poreklo u pozadinskom zračenju
0 #2 dragant 29-06-2019 10:55
Simpatična video. Male nepomene, kaže se u prilogu: "Svemir postoji nezavisno od ljudskog znanja". Konstatacija nema smisao. Kada ne bi bilo ljudi, nepostojeći ljudi ne bi imali uvid u svemir i ne bi mogli da donesu konstataciju da li svemir postoji ili ne. Slično gornjoj konstataciji je i konstatacija da paralelni svemiri postoje nezavisno od ljudskog znanja. Bez logike. Neko može da kaže, ako bi došlo do nestanka celog čovečanstva svemir bi i dalje postojao nezavisno od ljudskog znanja. To je proricanje budućnosti, a ne znanje. Postojanje svemira je povezano sa ljudskom svešću, koga zanima više može da pročita knjigu Carev novi um, od Rodžera Penrouza. Čak naš srpski jezik nalazi vezu kroz sličnost reči Svet i Svest.

Na drugom mestu u videu se kaže da deo statike koju vidimo na ekranim analognih televizora, kada menjamo kanale, je pozadinsko zračenje. Nije, u pitanju je unutrašnji šum poluprovodnika, koju stvara zona neosetljivosti poluprovodnika. Isto je i sa starijim lampa (cevima), samo ja manji. Elektronski uređaji se moraju hladiti u tečnom azotu da bi se eliminisao vlastiti šum i uhvatilo pozadinsko zraćenje.
Rajko Rapaic
0 #1 Rajko Rapaic 28-06-2019 13:03
Ista stvar kao i s prethodnim filmom - sinhronizovano, kao decji matine.
Ljudi, ja VOLIM tisinu dok nesto gledam :)