Watch Jeff Bezos Reveal Blue Origin's Detailed Plan For Colonizing Space

Mnoge je zadivio plan Ilona Maska da kolonizuje Mars. Ali to je sitnica prema ideji Jeffa Bezosa, koji želi da kolonizuje svemir. Bezos zna da je to ogroman posao, posao kome, da bi uspeo, treba da se posvete čitave generacije ljudi. A na samom početku treba napraviti jeftinu, višekratnu moćnu raketu.

Pogledajte viziju Jeffa Bezosa.

b1

b3

b4

b6

b7

b9

Drago D
0 #3 Drago D 15-05-2019 09:31
To je sve mlaćenje prazne slame.
Ništa nema od 'kolonizacije' ičega sem slabijih zemalja i kontinenata na Zemlji.
Naša generacija može da prati kako izgleda najjednostavnij e turističko suborbitno putovanje ili tzv. povratak na Mesec. Čak i prebogata Amerika stenje od milijardi koje su potrebne da se popnu na Mesec do kojeg nema ni 400.000 km.
Financijski predrašun kaže da im treba oko $100 milijardi + hardver koji još uvek nemaju...
Oliver
0 #2 Oliver 14-05-2019 14:59
Tjah, prekopirao Klarkovog "Ramu".
Svaka čast na elanu i entuzijastičnos ti, ali sam koncept velikog cilindra sa veštačkom gravitacijom je star barem pola veka.
Čak ga je i Ticijano Sklavi koristio kao koncept jedne epizode Zagora ("Helingenov povratak", ZS 945).
0 #1 dragant 13-05-2019 16:24
Pa i nije nešto naročito predstavio. O O'Nillovom cilindru je pre godinu dana detaljnije pričao Isac Arthur (na Jutjubu). Ovde se navodi da su ti cilindri idealno orkuženje bez kiše, oluja zemljotresa. A istovremeno prikazuje reku koja teče. Odakle ili kako izvire ta voda? Ako nema kiše, a ima oblaka na slici, ostaje da se pumpama vrti u krug. Nema zemljotresa ali ima udara asteroida i radiacije itd. Malo neozibljan prezentacija. Bolje da je nešto konkretno otkrio o raketama za orbitu i mesec. Dokle se stiglo i kakvi su dalji rokovi.

ODABRANA MESTA